Postat de: TARNOVAN EUGEN-STEFAN | aprilie 15, 2010

Scrisoare de multumire pentru un om deosebit Prof.Cioc Nicolae

                                       Foarte rar se intamplă să intalneşti astfel de oameni faţă de care nu ai decat admiraţie şi cuvinte de laudă. Mulţi excelează intr-o anumită direcţie şi te uimesc fi e prin cunoştinţele lor in profesie, artă  sau alte domenii. Alţii se evidenţiază prin bunătate sau, din păcate, prin lipsă de omenie.

             Dar foarte rar ţi-e dat să te intalneşti cu o persoană in care se să intrunească cele mai alese insuşiri care ar trebui să caracterizeze „omul” in adevăratul sens al acestui cuvant. Un astfel de exemplu rar se află  şi care in mod discret duce pe cont propriu o activitate deosebită in folosul celor care au nevoie de  sprijin si educatie .

A aparut in viata mea inca de tanar  pe cand eram in clasele primare,pe atunci nici nu ma gandeam ca o sa imi schimbe viitorul sau o sa mi-l influenteze.

Dupa cativa ani am inceput sa colaboram atat pe plan educational fiindu-mi profesor de chimie cat si extra educational fiind mentorul “nostru” ajutandu-ne sa infiintam si sa-l facem traditie atat pe plan local cat si national integrandu-l in legea invatamantului PROECTUL  “Consiliul Elevilor”. La terminarea liceului unde am invatat timp de 12 ani nu ma bucuram deloc ca am plecat urmand sa ajut cat am putut aceasta unitate de invatamant . La un moment dat cam acum vreo 2 ani  am cerut sfatul si ajutorul si mi s-a oferit mai mult decat asteptam marcandu-mi viitorul in bine.

Este vorba de Domnul Prof. Cioc Nicolae.

  Pentru noi , cei care il cunoaştem, dansul ne poate fi un exemplu şi un indemn. Merită pe deplin să-i exprim recunoştinţa şi mulţumirile mele pentru  tot ce face in cel mai discret mod posibil, cu mult tact,daruire  şi eficienţă maximă.

                    In viata poate acest lucru conteaza: sa faci bine sa fi multumit de tine sa inveti sa ajuti pe cei care sunt in jurul tau cu orice lucru sau vorba .Va multumesc din inima ca am putut invata de la dumneavoastra mai mult decat “carte”.

 

Cu multa stima si recunostinta ,

Eugen Tarnovan 


Răspunsuri

  1. Bine spus Eugen!Un om deosebit!

  2. Dumnezeu sa-i dea multa sanatate! Sunt sigur ca multi gandesc asemenea.


Lasă un răspuns

Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

