Postat de: TARNOVAN EUGEN-STEFAN | Aprilie 1, 2009

Colegiul Medicilor -un forum care apara criminalii in serie !

asistenta_medicala_de_craciun_la_foc_continuuColegiul Medicilor din Romania a fost infiintat in 1995 .aceste sunt legiile pe care le-au facut ca sa poata sa scape orice medic de justitie.Cadru legislativ CMR:

Regulamentul organizarii si desfasurarii activitatii comisiilor de disciplina
Codul de Deontologie Medicala al CMR
Statutul Colegiului Medicilor din Romania

Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanitar ETC.

 Da cam acestea sunt codurile acestor „oameni „.ATRAG ATENTIA CA ACEST ARTICOL NU SE REFERA LA TOTI CI IN SPECIAL LA CEI CARE SE SIMT !

Da am fost la judeten saptamana aceasta cu cineva care avea o mare problema ca de nu poti sa mergi acolo ca sa te plimbi !Si ce sa vezi toata lumea draguta nu am ce spune dar ca in Romania trebuia sa ne enervam.

Acum sunt coduri: alb,albastru,verde,galben,rosu.upu-triaj1

Bineinteles,colegu a primit codul ALBASTRU (la carte spune ca trebuie sa astepti maxim ,maxim 60 min),am asteptat 180 si tot nu am intrat .In plus am mai aflat ca era lume de la ora 14.00 care astepta si noi cum am ajuns la 17.00 nu aveam nici o sansa sa intram mai devreme de 23.00 (asa ca am plecat).

Am vorbit cu cineva si ne-a spus :de ce nu ati mers cu ambulanta ca intrati mai repede(codul galben sau rosu) ?

Da……concluzie :am aflat cu stupoare ca erau doar 2 medici …..da doar 2,penru urgente la un oras ca Brasovul !!!!!

Pai sa fi tu sau eu la urgente dupa vreo 5 cazuri esti naucit !De ce acest colegiu nu vede problemele acestea ?Pai nu ei au altceva de facut sa scape imbecilii care nu te trateaza, care te nenorocesc pe viata (vedeti cate cazuri).Niste incompetenti care nu stiu alceva decat sa musamalizeze fiecare caz grav.Rusine!

Ar trebui selectati cu mare rigoare.Ar trebui platiti foarte bine.Ar trebui condamnati  imediat daca omoara pe cineva si daca il nenoroceste .

Asta ar trebui sa faceti nu sa stati si sa dati mustrare scrisa la acesti imbecili ! Nu vorbim de cati bani trebuie sa dai spaga sa ajungi la ei de parca nu platesti la CAS sute milioane de lei din salariu tau ! Unii vin la spital si te directioneaza tot la ei dar pe bani !

Asta este realitatea !TOTI NISTE SPAGARI !

Degeaba facem legi daca nimeni nu le aplica !


Lasă un răspuns

Categorii

