Postat de: TARNOVAN EUGEN-STEFAN | Iulie 23, 2009

Prima parte din vacanta…….

Prima parte din vacanta ne-am petrecut-o  in Bulgaria si Romania.Am prins  super vreme si am facut de toate.  Am inotat, ne-am relaxat ,am mers cu iahtul unchiului meu aproape zilnic pe mare ,ne-am dat cu skijetul, am mai  vizitat Albena,Nisipurile de Aur,Varna si Nessebarul din Bulgaria.Am stat la Casa noastra de vacanta de la mare care in sfarsit este gata.Chiar ma gandeam cati bani dai ca sa stai la Bulgaria poti sa-i cheltui in Romania pe alte lucruri.

In concluzie a fost foarte frumos …..cateva poze:

KIF_4359

Marea vazuta din Eforie Nord.


KIF_4369Eu cu Daniela la cazinoul din Constanta

KIF_4364

Un Berbec pe Cazino

KIF_4375

Moscheie

KIF_4609

Poza pentru fete..( buna noastra prietena noastra Gabi)

KIF_4382

Masinuta si Casa de Vacanta de la mare,care in sfarsit este gata……

KIF_4483Al doilea Iaht(cu cele doua o-uri ) este cel cu care am facut expeditii pe mare

KIF_4587



Lasă un răspuns

Categorii

