Postat de: TARNOVAN EUGEN-STEFAN | August 3, 2009

STIRE BOMBA : Corepondentul Realitatea Tv -Sergiu Voicu a fost concediat……

STIRE BOMBA :

 Corepondentul Realitatea TvSergiu Voicu (prietenul meu) a fost dat afara din trustul Realiatea-Catavencu saptamana trecuta, pentru ca el si cameramanul  ar fi primit o diurna „necuvenita”  de la Ministerul Turismului patronat de Elena Udrea.(surse din interiorul trustului Bucuresti)

sergiu_voicu_phone2[1]

Dupa cum stiiti a fost mare scandal la anuntul Presedintelui Romaniei Traian Basescu  privind la ziaristii care se deplaseaza pe banii statului la tot felul de manifestari, organizate de  diverse ministere.

Ministerul Turismului fiind vizat a dat lista cu cei care au primit „diurne necuvenite” de la realitatea fiind acesti ziaristi.Surse de la Realitatea mi-au spus ca ei nu trebuiau sa ia banii de la minister pentru ca deja erau platiti pentru acest lucru de catre trust.

Imi pare rau……..

 Astazi   5.08.2009 am primit un mail privat  de la Sergiu Voicu pe care nu o sa-l public.

O sa argumentez postarea mea cu rectificarile de rigoare:

1.Toata presa a aflat despre acest incident nefast  (Nationala,Locala) pe care nu il inteleg de ce numai tu ai fost ghilotinat….sau de ce,dupa unii ai gresit !?!  Bineinteles au mai fost si altii  care au cazut in plasa acestei capcane de la alte trusturi.

2.Eu am aflat de la  mai multe persoane  din Ministerul Turismului si de la tine din trust, Bucuresti (stiu exact ce spun).

3.Imi pare rau ca am dat suma poate ca era confidentiala(mia-culpa).Dar eu doream sa explic si sa arat cat de „joasa speta pot fi unii  deontologi”ca sa sacrifici o persoana valabila si talentata pentru o suma infima.(bineinteles ca stiu exact ce sume se invart si acest lucru mi se pare un mizilic).

4.Poza este pe google la liber si ar fi bine sa te gandesti bine cine ti-a terfelit imaginea-colegii tai de la fostul trust au facut-o.


Responses

  1. de ce a luat banii? nul cunosc dar asai trebuie.Nu trebuia sa ia banii aia.

    • capcanele…vietii !

  2. LOREDANA,
    este o stire si trebuie tratata ca o stire !?!

  3. asa este eu nu am spus ca nu este bun am relatat o stire si ca nu mi se pare corect ca acest trust sa pedepseasca in asemenea hal pe cineva……stiind ca unii au bume mult mai mari !?!

  4. Nu am avut timp sa le editez


Lasă un răspuns

Categorii

