Publicat de: TARNOVAN EUGEN-STEFAN | august 10, 2009

PE TIMP DE CRIZA…..TE OMOARA IN CASA…..!!!

Te omoara in casa ta…..

Ieri pe la orele 21.00 ma intalnesc cu un bun prieten care era prin centru la servici.Vorbim cam vreo doua minute si dupa aceea fiecare isi vede de treaba .

Dimineata la ora 7.45 ma intalnesc cu amicul meu care imi relateaza urmatoarea intamplare :

mai nu iti vine sa crezi…cand am venit acasa intru in casa si sotia mea imi relateaza ca a fost furata !?! O intreb cum asa ? Pai a lasat usa normal deschisa(fara a o inchide cu cheia) pentru ca trebuia sa vina bunica si ea a mers sa se uite la un film….intre timp cred ca a intrat cineva si  a furat banii din partofel si a plecat…..”

Intrebarea mea ca si a lui este daca „Doamne fereste”  vroia sa bea apa si iesea din camera –o omora in casa ! Pentru niste bani……..

Asa ca problema este ca acesti nenorociti actioneaza tot timpul….Aveti grija si daca iesiti sa duceti gunoiul INCHIDETI USA ca sa nu va omoare !

Este tragic dar nu imposibil pentru acesti ordinari !

portofel-pt-bani-mari-si-mici~5584911

 


Lasă un comentariu

Categorii