Postat de: TARNOVAN EUGEN-STEFAN | Noiembrie 1, 2010

LEGATURI DE FAMILIE…………PROF.DR Pascu Atanasiu (1913-1995) si Marele Constantin Branusi

Dragii mei ,

Va prezint o legatura de familie cu un celebrul  sculptor si medicul lui.

Si eu am ramas impresionat de toate aceste descoperiri pe care vreau sa vi le impartasesc, asa ca  biografia  doctorului Pascu Atanasiu va fi scrisa si in franceza asa cum apare publicat pe saitul Institutului  Pasteur, dupa care voi publica un interviu cu emeritul meu unchi si sotia sa vorbind despre mostenirea Brancusi.

PROF.DR Pascu Atanasiu (1913-1995)

POZE INEDITE :

O POZA DE REFERINTA -STRABUNICII MEI (PE SCAUN )
PARASCHIVA SI JEANSUS 
DE LA STANGA LA DREAPTA 
PASCU ,BIBI,MIHAIL(BUNICUL MEU),GABI..

LEGATURI DE FAMILIE :

 

https://tarnovan.wordpress.com/2008/10/07/legaturi-de-familiesculptorul-constantin-brancusi-un-geniu-si-doctorul-pascu-atanasiu-grosu-unchiul-meu-dupa-bunic/

 


 

http://www.facebook.com/album.php?aid=236011&id=531172168


Lasă un răspuns

Categorii

