Postat de: TARNOVAN EUGEN-STEFAN | August 8, 2011

PRIMARIA BRASOV -ARE O NOUA „HAINA” IN INTERESUL CETATENILOR

COMUNICAT DE PRESĂ
„ PRIMĂRIA BRAŞOV LA UN CLICK DISTANŢĂ!”
- proiect co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională –
Braşov, august 2011

brosura_proiect

Primăria Municipiului Braşov a finalizat implementarea proiectului „PRIMĂRIA BRAŞOV LA
UN CLICK DISTANŢĂ!”, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza
contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Organism
Intermediar pentru Axa Prioritară 3 - “Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi
public” a POS CCE.
Proiectul „PRIMĂRIA BRAŞOV LA UN CLICK DISTANŢĂ!” include 3 componente, care
vor fi disponibile pentru cetăţeni şi mediul de afaceri începând cu data de 04.08.2011: sistem de call
center, portal web şi plată electronică.
„Call Center”-ul este un sistem complex de comunicare şi informare telefonică, la dispoziţia
cetăţeanului 24 de ore din 24, 7 zile din 7, cu posibilitatea de a răspunde automat la 20 de apeluri
telefonice simultane din partea cetățenilor. Prin apelarea numărului de telefon 0268-405000, cetăţenii au
acces la informaţii privind programul de lucru al Primăriei, al instituţiilor publice din subordinea
Consiliului Local Braşov, taxe şi impozite locale, acte necesare pentru obţinerea diverselor documente
administrative, calendarul evenimentelor locale, stadiul petiţiilor şi al sesizărilor depuse ş.a.
Portalul WEB implementat cu 3 componente (modul de servicii e-administraţie integrate în
pagina de internet a Primăriei, modul Intranet şi modul Extranet), realizează integrarea între diferitele
aplicaţii software ale Primăriei Municipiului Braşov şi oferă cetăţenilor şi mediului de afaceri accesul la
următoarele servicii electronice: depunere de documentaţii pentru autorizaţii şi certificate, consultare
situaţie proprie şi stadiul soluţionării demersurilor, notificări automate trimise cetăţenilor înregistraţi,
plată electronică, descărcare formulare tipizate, oferire de informaţii online.
Sistemul de plată electronică asigură tuturor cetăţenilor acces 24 de ore din 24, 7 zile din 7 la
informaţiile relevante despre taxele şi impozitele locale, oferind în acelaşi timp o soluţie sigură, facilă,
rapidă şi comodă pentru achitarea datoriilor la bugetul local, utilizând doar o conexiune internet și un card
bancar.
Prin implementarea proiectului se facilitează accesul cetăţenilor la informaţie, reducerea
birocraţiei şi a timpilor de aşteptare, precum şi deschiderea şi transparenţa activităţii instituţiei.
Valoarea totală a proiectului a fost de 2.113.087 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă
primită a fost în cuantum de 1.692.650 lei.
Proiectul s-a implementat în municipiul Braşov pe o durată de 24 luni.
Beneficiarii proiectului „Primăria Braşov la un click distanţă!” sunt: Primăria Municipiului
Braşov, cetăţenii municipiului, reprezentanţii mediului de afaceri şi serviciile publice din subordinea
Consiliului Local Braşov.
Detalii suplimentare puteţi obţine de la:
Nume persoană de contact: Gabriela Vlad
Funcţie: Manager de proiect
Tel/Fax: 0268472486
E-mail: gabriela.vlad@brasovcity.ro
GUVERNUL ROMÂNIEI
Instrumente Structurale
2007-2013

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Categorii

%d blogeri au apreciat asta: